söndag 7 oktober 2012

Höst

Nu är det höst och äntligen dags att dra igång bloggen igen, något som jag verkligen sett fram emot J. Under uppehållet har jag passat på att njuta av den något varierande sommaren, och samlat på mig massor av inspiration och idéer. Något som jag självklart kommer att dela med mig av här på sidan.

”Hemmets nyanser” kommer också genomgå en liten förvandlig, då vi har valt att lägga ner Colorama Osbys facebooksida kommer vi här på bloggen dela med oss av vad som händer i butiken i form av kampanjer, nyheter och lite annat smått och gott. Självfallet blandas det med övriga inlägg, så tanken är att ni ska få ännu mera inspiration och ”gör det själv” tips än förut. Hoppas ni kommer gilla det.
Ni som har följt mig tidigare vet också att det bara är att höra av sig om det är något speciellt ni vill att jag ska skriva om eller om ni har några andra frågor eller funderingar. Jag svarar alltid på mailen jag får.
Kramar
Ida :)
Foto: Ida Olsson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar